Centrum kariérového poradenství připravilo pro pedagogické pracovníky škol Zlínského kraje na měsíc říjen 2022 konzultační dny.
Pracujete na pozici kariérového/výchovného poradce/pedagoga, potřebujete podpořit, zeptat se a zajímají Vás následující témata? Obraťte se na nás v rámci skupinové/individuální konzultace v níže uvedených termínech, které jsou pro Vás připraveny on-line.
Pro přihlášení na konzultaci nás kontaktujte: ckp@kr-zlinsky.cz
Datum | Čas | Téma | Konzultace |
11. 10. 2022 | 17 – 18 hodin | Supervize | Supervize jako nástroj nastavení efektivní spolupráce mezi pedagogy v zaměřenosti na prevenci předčasných odchodů žáků ze vzdělávání. |
13. 10. 2022 | 8 – 9 hodin | Jak se připravit na veletrh | Účast na veletrhu středních škol může být pro žáky významnou zkušeností. Pojďme se společně inspirovat, jak je před veletrhem podpořit v tom, aby si z něj odnesli potřebné vjemy a informace. |
20. 10. 2022 | 16 – 17 hodin | Styly učení | Pokud jedinec ví, jaký je jeho učební styl, může tuto znalost aplikovat na vlastní proces učení a práci s informacemi. Podporou poznání stylu učení žákům můžeme usnadnit přechod z prvního na druhý stupeň nebo střední školu. Pojďme sdílet jaké mají potřeby žáci podle svých učebních stylů. |
24. 10. 2022 | 15 – 16 hodin | Podpora profesní orientace žáka | Když žák není zcela ztotožněn s oborem, který si vybral, nebo nemá jasnou představu o své budoucí kariéře, může studium ukončit předčasně. Konzultace nabídne možnosti, jak pomoci žákům zorientovat se ve světě povolání a získat vztah k vybrané profesi. |
25. 10. 2022 | 17 – 18 hodin | Práce s emocemi jako nástroj řešení aktuální situace pro pedagogy ve vzdělávacím procesu | Zažíváte aktuálně silné emoce nebo vnímáte u některého z žáků silné emoce, nabízíme metodickou podporu, individuální konzultaci pro pedagogy. Emoce jako signál. |
Konzultace jsou poskytovány ZDARMA financování je zajištěno z projektu Implementace Krajského akčního plánu rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje II, registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_078/0018903 a je spolufinancována z Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání.
